Publikoval: Admin | 3. júla 2009

Čo zaobstarať skôr,ako si kúpite myšku

Vaša myška potrebuje:
POHYB
Vašej myške by ste mali dopriať dosť pohybu. Na to,je ideálne tzv.kolečko.
Myška by sa v ňom nemala hrbiť,lebo môže jej to spôsobiť deformáciu chrbtice. U dospelej myši by ste mali zaobstarať asi 15 cm kolečko.Ak máte myšku v tej izbe kde spíte a chce sa vám cca každú hodinu to kolečko posúvať a mastiť olejom tak si kúpte kolečko kovové. Ak sa vám to nechce tak si
kolečko pre myš
kúpte kolečko umelé,ktoré vidíte na tomto obrázku.
ODPOČINOK
Vašej myške by ste mali dopriať dostatok odpočinku. Na to je ideálny domček.
Myška by sa v ňom nemala tesniť,mal by byť aspoň 10 cm. Osobne neodporúčam domček drevený lebo drevo napáchne myšacím močom a už to nevydhrnete. Ideálny domček keramický,ktorý vidíte na obrázku.Tento domček je veľmi dobrý,myška má v ňom dostatok miesta ja ho mám a mojej myške sa veľmi páči. Alebo rolky od toaletného papiera. To sa mojim myškám tiež veľmi páči.
Domček
POTRAVU
Myši sú všežravce. Najradšej majú však krmivo vyrobené pre myši alebo škrečky. Iné krmivo nájdete v rubrike ,,Potrava” alebo Recepty,ktoré myškám chutia.
Krmivo pre myši
DOSTATOK TEKUTÍN
Myš by mala mať stále k dispozícií čerstvú pitnú vodu. Aby sa voda neznečistila,odporúčam napájačku s guličkou. Dostať ju v každom dobrom chovprodukte a v rôznych veľkostiach. Pre jednu dospelú myšku je ideálna 50-60 ml napájačka.
Napájačka pre myš
VAŠU LÁSKU A STAROSTLIVOSŤ
Myška je nenáročný tvor. Ale starostlivosť o ňu netreba zanedbávať. Na myšku si musíte do týždňa aspoň hodinu. Na čistenie klietky,a samozrejme aj na hranie.
KLIETKU
Vaša myšky musí niekde bývať. V klietke,v akváriu… Ak sa vám nehce toto všetko,čo je napísané hore osobitne kupovať,môžete si kúpiť klietku s výbavou. Nie je ani drahá myškám sa páčia klietky aj s poschodím.
Kletka pre myš
Responses

  1. ja sa budem bat moju mysku zobraz na ruky 😀 asi.. 😦

  2. Neboj :)) ako ju chceš inak brať? Len za chvost nie, prosím ťa

  3. dnes máme konečne moju vysnívanú myšku

    • :))

    • ahoj my mame 2 mysky a su velmi zlatucke:)))

  4. Ahojte,
    Už dlho sa rozhodujem či si kúpim myšku 🙂 proste keď vidím tie obrázky nádherné :*
    No lenže chcela by som aj potkaníka a neviem sa rozhodnúť.Chcela by som takého ,,mazla,, ktorý by vystrájal a mala by som ho rada pls poradte .)

    • Ahoj, v tomto ti ťažko poradiť.Všetky zvieratká môžu byť mazlíkmi, závisí od povahy.. 🙂 Ja osobne však uprednostňujem myšky, ale potkani sú tiež v pohode 🙂

  5. Aj ja skôr myšky,
    klietku by som si vyrobila(materiál máme),
    no pletivo má veľké ,,oká,, a tak t by bol asi problém.

  6. Chcem si kupiť myšku a chcem ju aj spariť a neviem ci sa naozaj sparia a ako
    sa mam o nich starat aby sa sparili a ak to pomoze mala som 3 skreckov .Moze byt pere mysku vybava pre skreckov???dakujem

    • ja mám taký istí problém….. ale neviem či je lepšie mat jednu myšku alebo dve

      • dve pretože su to spoločenske zvieratka

  7. ahoj chcela bi som si kúpit myšku ale neviem či je lepší samče či samička prosím poradte 😦

    • samička,nie je taka agresívna,neznačkuje (nepáchne),len by potrebovala viac brat na ruky a nech ta to neomrzí 😉

      • dakujem a ešte bi som chcela vediet možem mat 2 myšky samičky v jednom akvárium? akvárium je velké 30cm dlhé,28cm široké a 22cm vysoké? myslíš že to pre dve myšky bude vhodné?

      • neboj bude v takom som ich mal odost viac

  8. Ahoj, myslíte, žeby myške stačilo bývať v akváriu na 35 l pre korytnačky? Tie tam pochopiteľne nie sú.

    • aky je rozmer?

      • dĺžka 50 a šírka 30

  9. viem ake take mam aj ja to by aj stacilo

  10. takže, už ich mám. sú hrozne zlatučké. a ako to mám urobiť, aby sa na mňa čo najlepšie zvykli? čítala som, že myšky sú prítulné a je jasné, že si na mňa musia zvyknúť, ale ako to mám urobiť šetrne a zároveň rýchlo? mám si ich brávať na ruky, alebo ich hladkať, alebo ako? som totálny začiatočník, ja viem. prosím.

  11. presne tak davaj si ich na ruky,hladkaj to je jediny sposob ako to spravit

  12. čo mám robiť, keď so samčekom je to už v pohode, ale samička zapiští vždy, keď sa jej dotknem? Ja sa vždy zlaknem, či som jej neublížila, alebo, či ma neuhryzni. Je nejaký osvedčený spôsob? čítala som tu, že samičky sú väčšinou prítulnejšie.

    • ono mas pravdu samičky su skor tie pritulnejsie ale je to aj dost individualne daj jej iba cas a ber si ju stale na ruky.pokial ju nestlacís silno tak myske neublížiš.

  13. Ahoj mam mysku uz 21 dni a stale sa ma boji a nechce sa dat chytit dokedy to asi bude trvat ??


Pridaj komentár

Kategórie

