Publikoval: Admin | 4. októbra 2009

Doplnková potrava myší

Je samozrejmé, že myška nemôže dostávať každý deň to isté. Mali by ste jej ponúknuť pestrú stravu ktorá je základom zdravého  života myšiek. Zmesky pre myšky,ovocie,zelenina či obilniny však nestačia. Vašej myške by ste mali ponúknuť a doplnkové krmivo. Ovocie a zelenina sa ako doplnkové krmivo neráta.

čomu sa vaša myška poteší

Piškóty  : nie sú pre myšku veľmi zdravé, pretože obsahujú veľa cukru a tuku. Myškám však veľmi chutia a 1 piškóta za mesiac ešte žiadnej myške neublížila 🙂

Suchý chlieb: myš je hlodavec čiže si musí zuby obrusovať. Suchý chlieb je na to ideálny. V žiadnom prípade nepodávajte chlieb čerstvý- je pre myš veľmi nebezpečný. Ak si nieste istý,či je chlieb dostatočne suchý,račej ho myškám nedávajte. To isté platí aj s rožkami.

Vitamíny z obchodu: V obchodoch pre zvieratá bežne nájdete vitamínové krmivá. V lete pre myš nie sú dôležité pretože všetky potrebné vitamíny má v ovocí a zelenine. V zime, sú však neodmysliteľnou súčasťou myšacieho jedálníčka pretože je to jediný zdroj vitamínov keďže neviem odkiaľ by ste v zime zobrali napr.mrkvu keďže mrazenú zeleninu myš nemôže a zaváraniny- to ani náhodou!

Tyčinky: myškám veľmi chutia a sú pre ne aj zdrojom zábavy ak ich zavesíte, tak sa myška po nich musí šplhať 😀

Oriešky: klasické nesolené arašidy či burské oriešky myškám veľmi chutia, sú zdravé  ale nesmie ich byť veľa lebo obsahujú veľa tuku.

Ak vás napadlo ešte niečo, neváhajte a napíšte mi niake doplnkové krmivo na mail alebo na fórum. mail: mysiblog@centrum.sk



Responses

  1. dakujem ti uz som si to pozrela:D

  2. a tie tycinky asi nemozu bit solene ne? 😀

    • Môžu, len nie priveľmi.

  3. mozu myšky jogurt mlieko alebo nieco take?

    • raz som dostal naozaj malu mysku a vtedy som jej daval mlieko 3 dni a pila

    • trocha bílého či vanilkového jogurtu by mohla byt jednou za čas

  4. mojím myškam chutí najviac *Leerdamer*:)

  5. ja som svoju myšku videla, ako žerie svoje výkali, to je normálne?

  6. áno aj myš mojej kamarátky to robila ale sama po čase prestala

  7. Ahoj. Chcem sa spitat ze ci mozu byt spolu v akvarku dve samicky ? Nebudu sa bit ? Lebo ja mam samicku a samceka. Chcem ho vymenit radsej za samicku lebo nelaka ma mat tych mysi 10. 🙂


Pridaj komentár

Kategórie

