Publikoval: Admin | 25. októbra 2009

Kikina-RIP

Kika je moja ďaľšia myška. Mala mláďatá z ktorých sme si nechali Sašku , Freda, Niku a Očka. Má veľké uši ktoré jej odstávajú. Má rada mrkvu.  Povahovo trocha pojašená myška, stále vymýšľa čo vyparatiť.  Je to živé stvorenie ktoré treba mať stále na očiach. Veľa krát sa Vikinou poškriepia ale vždy sa zase uzmieria. Je to neposlušná  sebecká myška, ale aj tak ju mám veľmi rada.

—–Dňa 24.9.2010 o 13:40 moja Kikuška posledný krát vydýchla… Kikinka bola si dobrá myška…—–

Kika na miske

Schovávačka

Responses

  1. aj moj bieli zubok je taký.

    • uprimnu sustrasť velmi bola pekná

  2. Ježiš to je krásna myšička!!!!!!!!!!!!

  3. je mi to luto a moja myska je vonkajskom aj povahovo taka ista


Pridaj komentár

Kategórie

