Publikoval: Admin | 25. októbra 2009

Koľko stojí myš?

Ceny myší sú rôzne. Pohybujú sa asi tak od 20 do 150 korún. Rozdiel je však v tom, či si myšku kupujete v obchode alebo z chovateľskej stanice. Približný rozpis cien:

Myši bez PP (preukazom pôvodu)

Myš laboratórna biela  – obchod so zvieratami- 20-50 SK

Myš laboratórna inej farby- obchod so zvieratami- 30-70 SK

Myš laboratórna  biela alebo iné sfarbenie – chovateľská stanica- 50-100 SK

Myši s PP

Myš laboratórna biela- obchod so zvieratami – 100-150SK

Myš laboratórna inej farby – obchod so zvieratami – 150-200  SK

Myš laboratórna biela alebo iné sfarbenie – chovateľská stanica – 80- 200 SK

Iné druhy myší ako je napríklad japonská  myška tanečnica alebo myš krovinatá je veľmi ťažké zohnať, v obchodoch sa skoro vôbec nepredávajú.

Možno sa pýtate, prečo kupovať myšku s chovateľskej stanice. Má to však svoj význam. Máte väčšiu istotu že myška bude zdravá, máte myšku s rodokmeňom, a viete jej presný dátum narodenia. V chovproduktoch väčšinou neviete ako starú myšku kupujete.

Responses

  1. Dobry den. Keby som mala mys v krabici, myslite, ze by tu krabicu prehryzla?

    • dost pravdepodobne.kedze tam bude aj mocit tak by tu krabicu mohla aj premocit a by sa ti roztrhla.

      • 🙂 Dakujem za radu.

  2. V našich chovproduktoch stoja myšky 0,66 € čo je podľa mňa na myšku veeeľmi málo… Ľudia to tam kupujú pre hady ako potravu… ale aspoň sa tam o to starajú, majú vždy jedlo, 1x do týždňa aj zelenú stravu 🙂 púpavové listy a skorocel a vodu tiež majú… Čo a viem tak najhorší zverinex je sieť chovproduktov – PetCenter… U nás v SNV sú až dve tieto chovprodukty, a tam sa o myšky vôbec nestarajú, dostavajú len “krabicové jedlo” ( nemajú vôbec pestrú stravu!) Z tamať by som si nikdy myšku nekúpil….

    • ahoj aj ja bývam v SNV 😀 ten chovprodukt, čo sa v ňom starajú o myšky si myslel na Českej 11 ? A prosím ťa vedel by si mi poradiť, kde sú ešte v SNV chovprodukty ? Ja poznám 4 – na spomínanej Českej 11, PET CENTER Madaras a Tesco a ešte jeden na Rázusovej 1. Ďakujem

  3. AHojte, ja zháňam myšky najlepšie Japonské tanečnice ale je to ťažké…ak máte niaku radu napíšte: kasalova.lucia@gmail.com

  4. Ahojte, by to chcelo trocha text aktualizovať a prehodiť SK ceny na EURá nie?

  5. Ahoj! Čítala som že myška môže v strese uhryznúť/uškradnúť. To nie je nič vážne že? A ešte tu je cena v korunách koľko asi v E?

    • Nie, nie je to nič vážne. 🙂
      Záleží od toho, kde kupuješ, niekde stojí 50 centov, inde 70 centov, v Pet Center stojí 1 €. Ale viac by nemala stáť, aspoň som vyššiu cenu nikdy nevidel. 🙂

  6. Čaute, nechcete niekto klietku, čo mi zostala po zosnulom myšiakovi Miškovi? Nakoľko ruším chov (mám ešte jednu myš, nechávam ju dožiť a potom s myšami končím, nikto ich u mňa doma nemá rád, okrem mňa), zavadzia mi a namiesto vyhadzovania by som ju radšej posunul ďalej, možno sa ešte niekomu zíde.
    V prípade záujmu píšte na: tomas.halza@gmail.com


Pridaj komentár

Kategórie

