Publikoval: Admin | 25. októbra 2009

Saša

Saša je synom Kiki. Narodila sa 5.7.2008 Pôvodne sme si mysleli že je to samička tak sme jej dali meno Saša a keď sme zistili že je to samček tak sme už nechceli meniť. Je to neuveriteľne prítulná myška, nemá rada spoločnosť ostatných myší. Najlepšie sa cíti v mojej dlani, má rada všetko  čo sa dá okusovať, keď bola malá tak mi okusovala  nechty… Pred pár mesiacmi sa u nej objavila neznáma choroba. 2 mesiace sme jej dávali lieky a nakoniec vyzdravela.  Má o trocha menšie uši ako jej mama ale aj tak je odstávajú… Je to môj maznáčik.

—-Sašenka ma dňa 16.10 navždy opustila… Sašenka bola si úžasná myšička, môj malinký maznáčik veľa krát si mi zlepšila náladu stačilo sa mi na teba pozrieť ako šantíš v kolotoči 😦

Saša papá piškótuSaša papá rožokSaša papká burizón

Saša raňajkujeSašenka spinkáSaška na ruke

Responses

  1. hrozne zlata ja dostanem zajtra dve mysky samicku a samceka uz som mala dufam ze budu mat mlade

    • jéééééj aj ja ale iba samičku.

    • jedi didi jake zôlate

      • a ešte uprimnu sustrasť

  2. dakujem a tesim sa ze budes mat myšky 🙂

  3. dakujem aj ja

  4. mam doma myšku..dnes som jej kupila kamaratku 😀 ale asi sa nejako nemaju radi..ta staršia stale pišti ked sa jej dotke alebho tak..mam ich nehat spolu alebo oddelit??..prosim poradte mi 🙂

  5. noo tak, skúšala si ten overený postup? nebudem ho znova vypisovat len je to samcekom a samickou, inac ked chces tak si to vele mozes pozriet v parenie-brezivost a porod mysky
    Máš dva terárka? ak áno tak by si to mohla robiť tak, že do jedného dáš samičku a do druhého samčeka. na druhý deň ich vymeníš, tak, že v tom terarku kde bola samička, tam dáš samčeka a opačne ale nevyčistíš terarko. Je to dôležité aby si zvykli na pachy inej myšky.Ak je ešte myška mladá tak to robiť nemusíš. Keď toto urobíš tak lepšie je dať do toho terárka kde predtým samička bývala samčeka, pretože samička sa potrebuje cítiť doma, ak aho ho bude vyháňať,tak napíš, nebudem to tu teraz rozpisovať, lebo možno zbytočne. Keď sa malé narodia, lepšie je samčeka dať preč. A doteraz samička žila sama? Keby že žije so samičkou tak by sa jej to zišlo že by jej pomáhala, lebo mám s tým skúsenosti, moje samičky si pomáhali ale keď žila sama tak nekupuj už samičku.

  6. váu aj ja dostanem novu samičku.

  7. Jéééééééééj to je zlaté aj ja mám takú myšičku.

  8. je mi to luto

    • ???

      • sry….pomylila som sa:D


Pridaj komentár

Kategórie

