Publikoval: Admin | 15. februára 2010

Kupujeme myšku

Chcete myšku? Tu je výber z vecí, ktoré sú pre myšku vhodné! Ak chcete, zostavím vám vlastný zoznam podľa požiadaviek, úplne zadarmo!V prípade záujmu ma kontaktujte!

Klietky bez výbavy:

Klietka Chomik mini lux

cena: 12,91 € rozmery: 36.8 x 24.5 x 20.5 cm  moje hodnotenie: dobrá

Box pre hlodavce Duna

cena: 24,98 € rozmery: 36.8 x 24.5 x 20.5 cm moje hodnotenie: veľmi dobrá

Klietky s výbavou

Klietka TEDDY

cena: 17,89 € rozmery: 37 x 25 x 38 cm moje hodnotenie: výborná

Klietka Chomik I.

cena: 20,75 rozmery: 44.4 x 27.7 x 26 cm moje hodnotenie: dobrá

Klietka TEDDY 2

cena : 20,55 € rozmery: 37 x 25 x 38 cm moje hodnotenie: výborná

Domčeky

SWEET HOME

cena : 5,o5 € moje hodnotenie : výborný

Domček pre škrečkov

cena: 3,95 €  moje hodnotenie : obstojný

Domček pre škrečkov 2

cena: 3,62 € moje hodnotenie : dobrý

Domček pre hlodavce “Mia”

cena : 14,98 € moje hodnotenie : výborný

Domček pre hlodavce “Janne”

cena: 14,88 € moje hodnotenie : výborný

Kolotoče:

Kolotoč pre škrečkov 12 cm

cena: 3,29 € hodnotenie : pre 1 myšku veľmi dobrý, pre viac myšiek absolútne nevhodný!!!

Jogging lopta pre hlodavce 17 cm

cena: 8,92 € moje  hodnotenie : Výborný

Misky a napájačky

Miska pre škrečkov

cena : 0,80 € moje  hodnotenie : obstojná

Napájačka pre hlodavce 50 ml

cena : 1,63 €  moje hodnotenie: výborná

Hračky :

Závesná hračka do klietky pre hlodavce

cena : 4,77 € moje hodnotenie : výborná


Responses

  1. prosim nevies mi poradit ako sa sblizit s mojimi dvoma myskami?chovam ich v takom boxe takze im nemozem dat onuchat ruku… prosim pomoz mi ja sa chcem kamaratit s mojimy myskami

    • no tak musis ich nechat zvykat si pomalicky, podavat rozne dobroty z ruky a davat na ruky, snad si casom zvyknu 🙂

      • mozes ten zoznam urobit aj mne? ja uz mam pokupovane misky, kolotoč, napajacku, domcek preliezky, jedlo a akvarko, čo mam este doplnit? Vopred pekne dakujem =)

  2. Ahoj hovoris tu ze zostavis pre hocikoho zoznam zadarmo keby si mohla tak mi zostavis zoznam ja som len zaciatocnik a neviem vsetko co treba pre mysky urobis my ten zoznam ??? prosiim 🙂 😀 😛

  3. Ahoj, jasné urobím, len potrebujem vedieť že približne za koľko € chceš kúpiť veci pre myšičku 😉

    • ahoj, admin mohla by si aj mne zostavit zoznam?please napis mi ho ak mas cas na klaudi.polakovicova@gmial.com. Chcela by som do mysky investovat neico okolo 20€. Ďakujem 🙂 máš veľmi peknu stránku 😀

    • prosim napises niekde rubriku s tym zoznamom alebo mi ju posles na sjpancuska@gmail.com ?
      PS:Nemusis to robit podla ceny.
      PPS: Vopred dakujem!

  4. vsetci ….. nekupujte si tie drevenne domceky ked ssa vam v nich myska vicura drevo napachne a hrozne smrdi….

    • Viem, je to hrozný smrad, ale keď tie drevené su vždycky najkrajšie 😀

      • ja vem 😀

    • ja mam drevenu a vobec mi nesmrdi

    • dobre vediet uz som skoro kupila 😉

  5. tu klietku TEDDY mam jaaaa

    • 🙂

  6. pocula som ze niekedy si v tom kolotoci ako napr.: ,,kolotoc pre skreckov 12 cm,, mozu mysky zlomit nohu 😦 asi bude lepsia ta gula ze…

  7. Ahojte, mam dve otazocky – mame doma malu bielu mysku, ale je taka malinka ze nam zdrha z klietky pre skrecky – dokaze sa prepchat cez mreze, kedy asi dorastie do velkosti, ze sa tadial uz nezmesti?
    a dalsia otazka, je nejake riziko nakazy od mysky pre tehotnu zenu? som v prvom trimestri tehotenstva a mysku mame len treti den, manzel ju kupil, aby sa syncek prestal bat zvierat. Ale rodina ma vyplasila, ze to nie je vhodne pre tehotne zeny.

  8. no ja som mal ten isty problem mysku som pocase chytil a klietku som “vytuningoval” pletivom s rozmerom 0.5×0.5 cm.a co sa tyka tej druhej otazkynakazit sa od mysiek je dost nazvime to nerealne.pokial ovsem nechodi susedom do mastali k prasiatkam.niekolko krat ma pokusali a micony su samy o sebe celkom cistotne.


Pridaj komentár

Kategórie

