Publikoval: Admin | 23. októbra 2010

Kožné choroby

Kožné choroby vyvolávajú zpravidla roztoče. Na škrabaním postihnuté oblasti sa vytvárajú zápaly, ekzémy alebo krvavé miesta. Dokonca aj po odstránení príčiny (teda roztočov) sa koža hojí len ťažko. Je preto nutnú dať chorú myšku ošetriť  kvalifikovanému veterinárovi.

Nedostatok esenciálnich aminokyselín môže viesť k zápalom kože a nádorom. Pochopiteľne je tým poškodená aj srsť. Aminokyseliny sa nachádzajú v bielkovynách, teda hlavne v živočíšnej strave. Myš potrebuje len málo živočíšnej stravy, musí byť však plnohodnotná a čerstvá.

Responses

  1. možu myši plznuť? (akože vypadavanie srsti)

  2. pokial nema vynechavane miesta tak moze menit srst.

  3. Moja myš keď bola už veľmi stará začala jej riednuť srsť. Ale ako hovorí singi, ak nemá vynechané miesta tak je v pohode.

  4. Zdravim, mal som problem s mojim mysiakom, v uskach a na zadnej casti usiek sa mu vytvoril taky biely povlak, vyzeralo to ako sucha koza.. neviem co to konkretne bolo, ci prasivost alebo svrab, neskriabal si to ani mu to nijak nevadilo, akurat stale toho mal viac a viac.. Pomohol klasicky olej, natrel som mu tieto miesta, a po dvoch tyzdnoch mu to zmizlo, zrejme si to zosuchal. Neviem od coho to mohol mat.. podstielku (zmes pilin a slamy)som zatial vymenil za papier. Mysiak sice nebol nadseny, ale aj tak sme kamarati 🙂 Dufam ze tymto pomozem ak niekto bude mat podobny problem. btw, tato stranka je vyborna, a zelam vela uspechov v buducnosti

  5. Moja miska je este mláda a začali sa jej robiť ako keby ” lupiny !” Co s tým ?

  6. Moja myska je celkom zdrava.Aspon do teraz.Vsimla som si ze jej pri ustach narastol Taky mali kopcek.Co s tym

  7. moja mys ma asi nador 😦 PS: ma taky hrbol na ramene OBROVSKIIIIIII

    A je ospala a puli oci och pomozte miiii :((((((((((((:((((((

  8. tu ti pomože asi iba veterinar je mi luto

  9. Ahoj, chcel by som sa Vás spýtať na to že moja myška má za krkom vynechané miesto a neďaleko neho má takú drobnú chrastičku tak by som chcel vedieť či je to vážne a čo je to za chorobu a ako sa lieči
    Ďakujem

    • ono to asi bude mat od skriabania a aj tu chrastičku.ako kožných chorob je viac a zase nemusi to byt ani choroba.takto sa z toho neda ani vyjst co by to mohlo byt

      • Ahoj, mám doma 2 myšky. Včera som si na jednej všimla, že si stále škriabe ľavé ucho, okolo má už len holú kožu totálne krvavú a okolo ľavého oka akoby mala jemne vypadanú srsť. Tak som ju dala do druhej klietky (pre istotu) aby to tá druhá nedostala tiež. Pozorujem na nej dosť zvláštne správanie. Žerie aj pije vodu ale stále je zalezená v domčeku. Nevieš čo by jej mohlo byť? 🙂

  10. Tak Dakujem 🙂

  11. Ahojte je možné že moja myška pĺzne zdola nat brusku a za ušami a vydáva prime tom pískajúce zvuky?(nemá ani rok,nemohlo by to bit s toho ze mi zomrela druha myska a tato bola s nou kamoška? Prosim poradte mi😥😨🐀🐀


Pridaj komentár

Kategórie

