Publikoval: Admin | 10. apríla 2011

Nutela

a máme tu ďaľšiu chovateľku malinkých potvoriek 🙂 Mišús o svojej myške napísala:

Moja  myška sa oficiálne volá Nutela ale volám ju Čunga:)) Ja viem, že je to také čudné ale mne sa to páči:)) Mala som 3 biele myšky ale tie mi rýchlo zomreli. Potom mi maminina kamarátka dala túto, lebo jej to muž nedovolil… a vlasten som ju kupovala s ňou… Najprv som Čungu nehcela, ale teraz by som bez nej nevydržala… Je veľmi zlatá… Je to japonská tanečnica,a le vôbec mi netancuje..mne to však nevadí:)) Má približne 9-10 mesiacov, no ja ju mám iba 7…. Je na mňa veľmi naučená… z akvárka mi ide sama do ruky a keď ju puatím behať na stole, tak si tam kľudne pobežká ale v poslednej dobe mi chce ísť stále do ruky:)) V týchto dňoch som ju pár krát počula kýchnuť..neviem či je to normálne, lebo kamarátka má potkana a ten to robí bežne… Dávam jej stravu pre myši, tyčinky, piškóty, ovocie, zeleninu, mibnerály…proste všetko…Je to myška, ktorá mi vydržala najdlhšie:))

Responses

  1. jééj.. ty si to sem dala 🙂 Ďakujem 🙂 😉

  2. Strašne zlatá 🙂

    • velmi pekne svarbená a sama od seba krasna ako každá myš

      • ja už som sa dala na potkaniky

  3. prosim ta to ten druh sa tak vola ze japonska tanecnica ? (srry nevyznam sa) 🙂

  4. Boze to je strasne zlate..chcem si kupit tiez mysku ale laboratirne zevraj vela kusu a su svine..nwm ako lebo doteraz som mala len 3 skreckov 1potkana a zajacika….A teraz chcem mysku lebo je strasne nunu… 🙂

  5. ja mam 2 laboratorne mysi a su v pohodke, jeden vobec nekuse a druhy iba ak mu das ruku do domceka ale vobec to neboli

  6. ta je rostomilá

  7. áno je naozaj krásna od kial ju máš?

  8. Ahoj, zháňam takúto myšku…kde sa dá zohnať?

  9. jeeeeeeej


Pridaj komentár

Kategórie

